1402-12-18   ||   532

افتتاح زمین‌های پتانک در سواحل نیلگون خلیج فارس

مراسم افتتاحیه زمین‌ پتانک به همت انجمن بولس و پتانک استان هرمزگان و با حضور شهردار بندرعباس در بوستان ورزش برگزار شد

به گزارش کمیته ارتباطات انجمن بولس و پتانک ج.ا.ایران، زمین پتانک بوستان ورزش بندرعباس روز جمعه 18 اسفندماه 1402 با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، اعضای شورای شهر، مدیر منطقه ۲ و تعدادی از مسولین شهرداری بندرعباس و نیز جمعی از ورزشکاران افتتاح گردید.

عماد کریمی سرپرست انجمن بولس و پتانک هرمزگان در این مراسم با اشاره به اینکه زمین‌های که در این مراسم افتتاح گردید از زیباترین زمین‌های پتانک در کشور می‌باشد، از شهردار، مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل و سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری بندرعباس تشکر و قدردانی کرد. مهدی نوبانی شهردار بندرعباس نیز ضمن ابراز خرسندی از استقبال شهروندان از ورزش پتانک و افزایش تعداد علاقه‌مندان به این ورزش مفرح بیان کرد در آینده مساعدت و حمایت‌های بیشتری را به منظور شکوفایی این رشته ورزشی به عمل خواهد آورد.

در پایان این مراسم نیز به مناسبت افتتاح زمین‌های پتانک، مسابقه‌ای در دو بخش بانوان و آقایان برگزار گردید که در بخش بانوان صالحه کوهی، پری‌ناز شادکام و سارا عالی‌زاده و در بخش آقایان نیز محمود طاهری‌زاده، محسن قانع و نجم عتیقه‌زاده به ترتیب در مقام اول تا سوم را کسب کردند.