1399-12-23   ||   3300

گروه‌کاری راهبردی فدراسیون جهانی تشکیل جلسه داد

در ادامه سلسله تبادلات گروه‌کاری سیاست‌گذار رویدادهای آتی پتانک، مقامات ارشد فدراسیون جهانی در قالب کنفرانس ویدئویی گردهم آمدند

به گزارش کمیته ارتباطات تشکیلات بولس و پتانک ایران و به نقل از بنیان‌گذار جنبش پتانک منطقه، گروه‌کاری راهبردی فدراسیون جهانی در قالب اتاق فکر پتانک ساعاتی پیش مصوبات پیشین خود را به جمع بندی رساند و کلیات تقویم 2021 و 2022 را در قالب پیش‌نویس به فدراسیون‌های ملی عضو ابلاغ خواهد کرد.

در این جلسه که با حضور عضو شورای عالی اَریف (انجمن فدراسیون‌های بین‌المللی شناسایی‌شده توسط آی. او. سی.) به عنوان عالی‌ترین رُکن اجرایی این نهاد مهم، رئیس فدراسیون جهانی پتانک، رئیس کمیسیون فنی فدراسیون جهانی، دستیار ویژه رئیس فدراسیون جهانی، رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون جهانی و بنیان‌گذار ورزش‌های بولس و پتانک ایران برگزار گردید، برنامه لیگ باشگاه‌های جهان که طرح پیشنهادی آن توسط تشکیلات بولس و پتانک کشورمان به گروه‌کاری پیشنهاد شده بود، تصویب و در دستور کار برای سال 2021 قرار گرفت.

گفتنی است نشست مجازی امشب که از ساعت 17:30 به وقت تهران آغاز و 3 ساعت به طول انجامید، تمامی 10 بند دستور جلسه به طور مفصل به بحث گذاشته شد و موافقت حداکثری را با موارد مطروحه به همراه داشت. در این گفتگوی برخط، کلود آزما مقام عالی بولس و پتانک جهان از اقدامات درخور دکتر جاسم منوچهری چهره منشاء اثر در توسعه پتانک در سطوح بین‌الملل و به بهانه ایده‌های سازنده وی و نیز سازماندهی رویداد با کیفیت جام جهانی پتانک آفلاین 2020 مجدداً تقدیر و تشکر به عمل آورد.

پیش‌بینی می‌شود اوایل ماه آپریل، وبینار آموزشی مقررات لیگ باشگاه‌های جهان مختص مدیران فدراسیون‌های ملی پتانک کشورها در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.