1397-01-23   ||   4307

اولین نشست کمیته های ستادی انجمن پتانک در تهران

اولین نشست کمیته های ستادی انجمن پتانک و مدیران ۴ استان منتخب به منظور اصلاح تقویم ۹۷ در تهران برگزار شد.

اولین نشست کمیته های ستادی انجمن پتانک و مدیران ۴ استان های کرمان، تهران، قم و خراسان شمالی با هدف اصلاح تقویم اجرایی ۱۳۹۷، ۲۳ فروردین ماه در تهران برگزار شد. در ابتدای جلسه مدیران استانی انجمن گزارش عملکرد و دستاوردهای سال ۱۳۹۶ را ارائه نمودند.
حسین اسماعیلی رئیس انجمن پتانک کارگران استان کرمان در این جلسه اذعان داشت، پتانک در حال حاضر در ۶ شهرستان کرمان فعالیت مستمر خود را آغاز پی می‌گیرد و برای هر یک از این شهرستان ها حداقل ۲ و برخی ۴ مجموعه جهت تمرینات ورزشکاران فراهم ساخته‌ایم. اسماعیلی آمادگی استان برای برگزاری مسابقات ملی و دوره های فنی را اعلام کرد.
فهیمه محمدی نایب رئیس امور بانوان انجمن پتانک کارگران استان کرمان نیز با بیان اهم دستاوردهای رقابت های پتانک در جریان المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان کارگر کشور در رفسنجان، فعالیت های انجام شده در استان کرمان را عاملی تسهیل کننده در جهت شناخته شدن این ورزش نوپا و استقبال گسترده مردم، امکان ورود اسپانسر و حضور در رقابت های بین‌المللی دانست.
مرادی رئیس انجمن پتانک کارگران استان قم و قهرمان سومین رویداد ملی پتانک در شهر رفسنجان با بیان اینکه گام های اولیه جهت شروع و توسعه پتانک استان قم براداشته شده است، از شرایط موجود جهت حضوری قدرتمند در مسابقات کشوری پیشرو ابراز امیدواری کرد.
زهرا حیدریان رئیس انجمن پتانک کارگران استان خراسان شمالی از بهره برداری ۱۵ قطعه زمین        در سال ۹۶ جهت تمرینات پتانک و برنامه‌های متنوع سال ۱۳۹۷ خبر داد.
فاطمه حیدری رئیس انجمن استان تهران و مشاور اجرایی انجمن پتانک کارگران کشور نیز ضمن گزارش عملکرد در رویدادهای متعدد سال ۱۳۹۶ در شهرستان پردیس و مدارس و واحدهای دانشگاهی، جمعیت جالب توجه مخاطبان و نیز چندین مدرسه و مجموعه ورزشی فعال در پتانک استان تهران را فرصتی برجسته برای توسعه همه جانبه ورزش پایتخت عنوان کرد.
شهره رجبی رئیس کمیته آموزش و پژوهش انجمن پتانک کارگران کشور نیز با اشاره به این نکته که به زعم رئیس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری این انجمن یکی از پرکارترین و اثرگذارترین انجمن های فدراسیون آماتوری ورزش کارگری در سال ۱۳۹۶ بوده است، سال جاری را سال سرعت‌بخشی توسعه دانش در سراسر انجمن ملی این رشته عنوان کرد.
سعیدیان دبیر انجمن پتانک کارگران کشور ضمن جمع بندی گزارشات عملکرد و تشریح برنامه‌های پیشرو، توسعه کمی و کیفی جمعیت تحت پوشش انجمن را راهبرد کلیدی در سال ۱۳۹۷ در جهت رفع نواقص موجود دانست و حاصل تعاملات صورت گرفته با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد.
در پایان دکتر جاسم منوچهری بنیانگذار جنبش بولس و پتانک ایران و رئیس انجمن پتانک کارگران کشور اظهار داشت مسابقات کشوری با جمعیتی بالغ بر یک هزار ورزشکار و سطح کیفی بالاتر از آنچه در قبل زبان زد خاص و عام بود برگزار می‌شود. مکانیزم جدیدی برای ورود به مسابقات قهرمانی کشور اعمال خواهد شد. تمامی استانداردهای فدراسیون جهانی در تمامی رویدادهای ملی اعمال خواهد شد. جامعه بین‌الملل بولس و پتانک برای تشکیلاتی که امروز در اهتمام توسعه این رشته در منطقه آسیای میانه و غربیست احترام ویژه‌ای قائل است. میزبانی رویدادهای درجه یک قاره‌ای و بین قاره‌ای در دستور کار تیم اجرایی انجمن قرار دارد. از مساعی یکایک اعضای خانواده معظم بولس و پتانک ایران در جهت ایجاد تصویری ارزنده از برند ورزش ایران صمیمانه قدردانی می‌کنم. 
سازمان مردم نهاد بولس و پتانک ایران به عنوان یکی از فعال ترین بدنه های ملی فدراسیون های جهانی بولس و پتانک تنها نمایده رسمی آن فدراسیون ها در جمهوری اسلامی ایران بوده و تحت پوشش فدراسیون آماتوری ورزش کارگری فعالیت نموده و هدایت ۱۹ کشور منطقه آسیای میانه و غربی و نیز عضویت در هیات اجرایی کنفدراسیون بولس قاره آسیا را دارا می‌باشد. در این جلسه فوق الذکر مدیران ارشد استان های منتخب و کمیته‌های ستادی انجمن پتانک حضور داشتند.